AŁIEN napisal/-a:Zanimivo da je pri dusterci vse prešvoh,
To so nam govorili tudi vsi vodiči v Maroku, ko smo prišli v Merzugo, spustil gume in se zapodili v Erg Chebbi: "This car to weak. You will break it...."
Pa je vse zdržal BP. Seveda nismo pretiraval, pa vendar, dosegli vsako lokacijo, sipino, ki smo si jo zamislili. Ker smo rental in priletel v Maroko, so bili avti naloženi zgolj z 30kg opreme in dve osebi na avto, kar je verjetno bistveno pripomoglo k zmogljivostim. Imeli smo dizle, ki imajo več kot dovolj navora za premagovanje terena. Pogon opravi delo z odliko. Najprej smo prestavljali v 4x4 lock pa niti ni potrebno. Itak nadzoruje elektronika in se vklaplja po potrebi. K se zakoplješ v sipino, pa rabiš dve roki, da vzdigneta in porineta, hehe
Nato smo si zadal traso do Ramile in naprej, pa so se sam "križal", ker je bojda zaradi dežja prehod reke skoraj nemogoč, naprej od reke pa so tovornjaki iz bližnjega rudnika na cesti naredili kolesnice globoke pol metra. Vse je bilo res, pa smo vse prevozil, matretiral obe dusterci do skrajnosti. Pa niso bile nove. Za sabo sta imeli 130kkm rentanja, zbunkani z vseh strani, sprednji roki sta že ob prevzemu tako nabijali, da si mislu da bo kaj odpadlo, ko si vozil makedam. Manšete na amortizerjih potrgane, gume pa enake kot tvoje Mad Max, sam čist zdelane. Z notranje strani tut porezane in flikane z velikimi flikami in zračnicami. Skratka, dva sekreta za naše standarde.
Druga etapa je bil Erg Chigaga. Začeli z reko, nadaljevali po lunarni kamniti pisti in uspešno premagovali daljše mehke prehode (najdaljši 8km). Na poti v Foum Zguid pa za piko na i, hitrostno (100kmh+) prečenje slanega jezera.
Ma nimam niti ene pripombe nad dustrco: zmogljiva, hitra, udobna, varčna (povp. poraba 6,3l pa jih nismo šparal). Sta pa po 130kkm zreli za zelo konkreten servis. Edini defekt je bil zadnji dan klima, ki je nahala vklapljat kompresor na enem avtu. Pa klima ga sede v pušči, pa nej se sliš še tko snobovsk.
Na poti do Erg Chigaga
Atlas
